ٹریون کا لائیو لائٹ پلیٹ فارم امریکی کیپیٹل کے انتہا پسندوں کو براہ راست نشر کرنے کے لئے آگ کے تحت ہے - Coin Market Cap

Top Posts

Friday, January 8, 2021

ٹریون کا لائیو لائٹ پلیٹ فارم امریکی کیپیٹل کے انتہا پسندوں کو براہ راست نشر کرنے کے لئے آگ کے تحت ہے

ریاستہائے متحدہ امریکہ کے دارالحکومت میں رواں ہفتے کی تشدد پسندی کی بغاوت کے بعد دائیں بازو کے انتہا پسندوں نے اس سروس کو رواں دواں کرنے کے بعد کریپٹو سے چلنے والا اسٹریمنگ پلیٹ فارم ڈلائیوٹ آگ لگ گیا ہے۔

ڈیولائیو ، دسمبر 2014 میں جسٹن سن نے خریدی اور ٹرون ہجرت کی ، ایک विकेंद्रीقیق بہاؤ پلیٹ فارم کو بدھ کے روز کئی دائیں بازو کے انتہا پسندوں نے ریاستہائے متحدہ کے دارالحکومت کی عمارت میں اپنی بغاوت کو رواں دواں رکھنے کے لئے استعمال کیا۔

نشریات کے دوران انتہا پسند بھی عطیات جمع کرنے میں کامیاب تھے ، اور اس پلیٹ فارم پر یہ الزام لگایا گیا ہے کہ انتہا پسندوں کو "سیکڑوں ہزاروں ڈالر" جمع کرنے کی اجازت دی گئی تھی ، زیادہ تر کریپٹو کرینسی میں ، جب سے یہ قائم ہوا تھا۔

سدرن غربت قانون مرکز کے ہیٹویچ بلاگ کے مطابق ، بدھ کے روز حیرت انگیز احتجاج کے لئے کم سے کم پانچ ڈائیلایو اکاؤنٹس زندہ دل دیکھے گئے: "میڈیا کو مار ڈالو ،" "لولز ،" "ووزوہ ،" "گلوومٹیوب" اور "بیکڈ الاسکا۔" تاہم ، تنظیم صرف اس بات کی تصدیق کر سکتی ہے کہ ڈلائیو صارف "بیکڈ الاسکا" نے اصل میں کیپیٹل عمارت کی خلاف ورزی کی ہے۔

سینکا ہوا الاسکا کا اصل نام ٹم جیونٹ ہے۔ ایک مضبوط معاون سوشل میڈیا کے بعد بزفید کا ایک سابق معاون ، جینیٹ نے ورجینا کے شارلٹس وِل میں ہونے والی مہلک اگست 2017 کی "دائیں اتحاد کو متحد کریں" ریلی میں بھی حصہ لیا۔ انہیں ٹویٹر اور یوٹیوب سمیت مرکزی دھارے میں شامل پلیٹ فارمز کو استعمال کرنے کی شرائط کی خلاف ورزی پر نکال دیا گیا ہے۔

بدھ کے روز ، جیونٹ نے خود کو کیپیٹل بلڈنگ میں ریکارڈ کیا ، جس میں امریکی ایوان نمائندگان کے اسپیکر نینسی پیلوسی کے دفتر سے براہ راست بھی شامل ہے۔ اینکورج ڈیلی نیوز نے اندازہ لگایا ہے کہ 16،000 سے زیادہ ناظرین نے اس سلسلے میں حصہ لیا ہے۔ جیوینٹ کو مجرمانہ احتجاج کے دوران ناظرین کی طرف سے عطیات موصول ہوئے جن کی مجموعی طور پر 2 222 قیمت ہے ، جس میں 200 سے زائد افراد کے عطیات جمع کیے گئے ہیں۔

پلیٹ فارم پر کی جانے والی تمام چندہیوں میں سے ڈی ویلائٹ 25 فیصد کاٹ لیتا ہے ، جس میں سے پانچواں حصہ دوسرے ڈیلائیوٹ صارفین کو دوبارہ تقسیم کیا جاتا ہے۔ ہیٹ واچ نے نوٹ کیا:

نومبر میں ، بلاگ میں یہ خبر شائع ہوئی تھی کہ گورے قوم پرست نک فوینٹس ، جنہوں نے "اسٹیل اسٹاپ" احتجاج میں نمایاں طور پر بھی نمایاں کیا ، جس نے دارالحکومت کی عمارت کی خلاف ورزی کا باعث بنی تھی ، نے "ڈی لائیو کے ذریعے ایک ایسی رفتار سے رقم تیار کی تھی جو چھ اعداد و شمار کی تنخواہ سے مماثل ہے۔ "

ڈرائیو نے جمعرات کو ہونے والے واقعات پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے ٹویٹ کیا کہ وہ "غیر قانونی سرگرمیوں یا تشدد کی حمایت نہیں کرتا" اور صارفین کو اس کمیونٹی کے رہنما خطوط کی خلاف ورزی کرنے والے چینلز کی رپورٹنگ کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔ Cointelegraph DLive تک پہنچ گیا لیکن اشاعت کے مطابق اس پر کوئی تبصرہ نہیں ملا۔

No comments:

Post a Comment