مارکیٹ کیپ ٹینسنٹ کے گزرتے ہی بٹ کوائن کی قیمت تیزی سے quickly 41،000 تک پہنچ جاتی ہے - Coin Market Cap

Top Posts

Friday, January 8, 2021

مارکیٹ کیپ ٹینسنٹ کے گزرتے ہی بٹ کوائن کی قیمت تیزی سے quickly 41،000 تک پہنچ جاتی ہے


 یہاں تک کہ بٹ کوائن تھوڑے وقت کے لئے ٹیسلا کے مارکیٹ کیپ سے بھی آگے بڑھ جاتا ہے کیونکہ بیلوں کا مشورہ ہے کہ اوپر کی رفتار ،000 40،000 میں نہیں کی جاتی ہے۔ 8 جنوری کو بٹ کوائن (بی ٹی سی) ،000 40،000 پر لوٹ گیا ، کیونکہ قیمتوں میں استحکام کا دوسرا عرصہ اختصار کے ساتھ ختم ہوا۔

سکےٹیلیگراف مارکیٹس ، Coin360 اور ٹریڈنگ ویو کے اعداد و شمار سے معلوم ہوا ہے کہ جمعہ کو تجارت کے دوران نفسیاتی طور پر اہم قیمت کی سطح پر دوبارہ قبضہ کرنے کے لئے بی ٹی سی / امریکی ڈالر تیزی سے بڑھ جاتے ہیں۔

ایک روز قبل 9 fall زوال کے بعد ہمہ وقت کی اونچائی پر دوڑ پڑ رہی ہے ، بٹ کوائن تیزی کی رفتار واپس آنے سے پہلے صرف چند گھنٹوں کے لئے کم رہنے میں کامیاب رہا۔ اس کے بعد ، سب سے بڑی cryptocurrency نہ صرف اپنے ہمہ وقت کی بلندیوں سے مماثل ہے بلکہ ایک نیا پیش کیا: 40،087 87۔

بڑے پلیئر مارکیٹ کی ٹوپیاں BTC پر گر پڑیں

بٹ کوائن نے چینی دیو ٹینسنٹ کے مارکیٹ کیپ کو بھی شکست دی اور مختصر طور پر "ڈارلنگ" ٹیک کمپنی ٹیسلا کو منتقل کیا کیونکہ یہ سکے میں بڑھ کر ،000 41،000 ہو گیا تھا۔

CoinMarketCap اور کمپنیوں کے مارکیٹ کیپ کے اعداد و شمار نے تصدیق کی کہ 7 جنوری کو ، Bitcoin تقریبا market مارکیٹ کیپ کے ذریعہ پہلی پانچ کمپنیوں میں داخل ہوا۔

جب بی ٹی سی / یو ایس ڈی نے ،000 40،000 کا ہندسہ عبور کیا ، بٹ کوائن کی مارکیٹ کیپ غیر معمولی سطح تک بڑھ گئی ، جو 45 745 بلین ڈالر سے آگے نکل گئی۔ ایک دن بعد ، ایک تصحیح کے بعد ، اعداد و شمار اپنے پہلے ریکارڈ کو دوبارہ حاصل کرنے سے پہلے ہی $ 737 بلین ڈالر تک جا پہنچا۔

اسی وقت ، ٹیسلا نے روزانہ 7.3 فیصد تیزی سے فائدہ اٹھایا ، جس سے ایک مختصر مدت کے لئے اس کی مارکیٹ کیپ صلاحیت کو کھو جانے کے بعد اسے ایک بار پھر بٹ کوائن سے آگے بڑھنے دیا گیا۔ جمعہ کو ، کمپنی $ 773 بلین پر تھی جب بٹ کوائن نے ایک بار پھر $ 40،000 کے ذریعے سفر کیا۔

ایک اور فیصلہ کن فتح چینی تکنیکی کمپنی ٹینسنٹ کو ملی ، تاہم ، جس نے 16 716 بلین ڈالر بٹ کوائن کی رفتار کو مضبوطی سے جھکادیا۔ پہلے ، ٹینسینٹ بھی ٹیسلا سے زیادہ قابل تھا

ٹیسلا نے اسی طرح اسٹاکس اور کریپٹوکرنسی کے خلاف بھی 2020 میں بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا ، اس نے مارچ میں کم قیمت کے مقابلے میں بٹ کوائن کی کارکردگی کو بھی شکست دی۔ اس دوران ٹینسنٹ کے اسٹاک نمو پر ایک نگاہ منافع کی سست رفتار کی نشاندہی کرتی ہے جو کریپٹوکرنسی کے مقابلے میں دوسرے اسٹاک کی خصوصیت رکھتی ہے۔

No comments:

Post a Comment