Dogecoin ,Monero, IOTA Price Analysis: 02 February - Coin Market Cap

Top Posts

Tuesday, February 2, 2021

Dogecoin ,Monero, IOTA Price Analysis: 02 February


Dogecoin ,Monero, IOTA Price Analysis: 02 February

 مونیرو ، آئوٹا ، ڈوجکوئن قیمت تجزیہ: 02 فروری

مونیرو resistance 143 مزاحمت کی سطح سے پلٹ گیا ، لیکن تیزی کی رفتار کم ہونے کے ساتھ ہی $ 148 سے بڑھ کر چلنے کا امکان نہیں تھا۔ IOTA نے تجارتی حجم کمزور ہونے کی وجہ سے رینج باؤنڈ کا اندراج کیا۔ اگرچہ مختصر مدت میں ڈوجیئ کے گرنے کی پیش گوئی کی گئی تھی ، غیر یقینی صورتحال نے اس کے مستقبل کے چکر کو دوچار کردیا۔

مونیرو [XMR]

منیرو اپنی اگلی مزاحمت کی سطح level 148 کی طرف بڑھتے ہی مارکیٹ کے بیلوں نے 3 143 کی قیمت کو دوبارہ حاصل کرلیا۔ پچھلے کچھ دنوں میں حاصل ہونے والے نقصانات کو 4-گھنٹہ چارٹ پر تیزی سے ہٹانے پر روشنی ڈالی گئی۔ اگرچہ معلوم ہوتا ہے کہ بیلوں کی قیمت پر قابو ہے ، لیکن MACD کا ہسٹوگرام ، تیزی سے گزرنے کے باوجود تجویز کیا کہ تیزی کی رفتار ختم ہوتی جارہی ہے۔ وسیع مارکیٹ میں ایک توسیع ریلی کی ضرورت ہوگی تاکہ ایکس ایم آر کو چارٹ کو آگے بڑھایا جاسکے۔

چاریکن منی فلو چارٹ پر صفر سے اوپر مستحکم تھا۔

پریس ٹائم چینل کے اوپر اٹھنے میں ناکامی XMR کو استحکام کے ایک مرحلے میں داخل ہوتے ہوئے دیکھ سکتی ہے۔ اس کے برعکس ، $ 139 کے نیچے گرنے سے ریچھ کو دفاع کی اگلی لائن کو 4 134.4 پر نشانہ بنایا جاسکتا ہے۔

IOTA نے اپنی فوری حمایت اور مزاحمت کے وسط نقطہ پر تجارت کی کیونکہ مارکیٹ میں مضبوط رفتار کا فقدان تھا۔ بولنگر بینڈ نے یہ بھی ظاہر کیا کہ قیمتوں میں اتار چڑھاؤ کم تھا کیونکہ بینڈ دبے ہوئے تھے۔ چونکہ اسٹاکسٹک RSI تیزی سے زیادہ خریداری والے زون کی طرف بڑھا ، اس لئے کچھ توقعات تھیں کہ IOTA اپنی 0.42 $ مزاحمت کی سطح سے بھی زیادہ ٹوٹ سکتی ہے۔

تاہم ، 24 گھنٹوں کے تجارتی حجم میں 23 فیصد کمی واقع ہو کر صرف 40 ملین ڈالر رہ گئی ہے اور شمال مغرب میں بریک آؤٹ ہونے کے امکان کو مسترد کردیا گیا ہے۔ اگلے چند سیشنوں میں ، IOTA 0.42 and اور 9 0.39 کے درمیان رینج باؤنڈ منتقل کرسکتا ہے ، اگر سرگرمی کی خریداری میں اضافہ ہوتا ہے تو شمال باؤنڈ اقدام کا امکان ہوتا ہے۔

ڈوجکائن [ڈوگی]

ڈوجی ای ای پر بولنگر بینڈوں نے ظاہر کیا کہ مارکیٹ میں راکھ 800 by کے اضافے کے بعد بالآخر اتار چڑھاؤ کم ہو رہا ہے اور ریکارڈ کی سطح کو ریکارڈ کرنے کے لئے ‘میم’ سکہ ڈال دیا۔ اگرچہ ڈوجی ای نے گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اس کے تقریبا 16 16 فیصد حصص میں کمی کی ، لیکن یہ بات دلچسپ ہے کہ بیلوں نے 20-SMA سے اوپر کی قیمت برقرار رکھی ہے۔

تاہم ، جوں جوں ڈوجی ای مارکیٹ میں دھول اکھٹا ہوا ہے ، اگلے چند سیشنوں میں ایک مختصر مدت کے زوال کی توقع کی جارہی تھی کیونکہ 24 گھنٹوں کے تجارتی حجم میں 50 فیصد سے زیادہ کی کمی واقع ہوئی تھی۔ حیرت انگیز آسیلیٹر نے بھی مندی کی پیش گوئی کی حمایت کی ہے کیونکہ انڈیکس توازن کے نشان سے نیچے چلا گیا۔ مندی کے باوجود ، ڈوگ کی مارکیٹ میں پچھلے چھ دنوں میں اس کی قیمت پر ہونے والی کارروائی پر غور کرنے میں کافی حد تک غیر یقینی صورتحال تھی۔

Bitcoin Latest Today News

No comments:

Post a Comment