Bitcoin to zero? Not while this Redditor has $187,000 to spend - Coin Market Cap

Top Posts

Friday, April 9, 2021

Bitcoin to zero? Not while this Redditor has $187,000 to spend

Bitcoin to zero? Not while this Redditor has $187,000 to spend

ویکیپیڈیا کی جگہ بٹ کوائن کی بقا پر آسانی سے آرام کر سکتی ہے۔ ایک تنہا ریڈڈیٹ صارف نے آپ کو کور کیا۔
بٹ کوائن کے 2009 کے آغاز کے بعد کے سالوں میں ، کرپٹو انڈسٹری کا افتتاحی بلاکچین پر مبنی اثاثہ بہت سی قیاس آرائیوں سے بچا ہے۔ اگرچہ یہ سچ ہے کہ بٹ کوائن (بی ٹی سی) نظریاتی طور پر دسیوں ہزار ڈالر کی ضرورت سے اسے صفر پر لے جانے کے لئے درکار ہوسکتا ہے ، ایک ریڈڈیٹ صارف نے خون خریدنے کے اپنے ارادے کا وعدہ کیا ہے۔
گذشتہ روز آر / بٹ کوائن سبریڈیٹ پر ، ریڈڈیٹ یوزر / یو ایس - کافی - ایڈ-50121212 نے ایک دھاگہ شائع کیا تھا جس کا عنوان تھا: "بٹ کوائن میری زندگی میں کبھی صفر نہیں ہوگا۔" کیوں؟ صارف کی وضاحت کرتے ہوئے ، "کیونکہ میں تیار ہوں اور ہر ایک پر 1 فیصد کی سطح پر کان کنی کی جانے والی تمام ویکیپیڈیا خریدنے کے قابل ہوں ،"
کوینگ گیکو نے اندازہ لگایا ہے کہ جینسیس بلاک کے بعد کان کنی کی جانے والی بٹ کوائنز کی کل تعداد 18،677،925 کے آس پاس ہے۔ اس امکان کی صورت میں کہ ویکیپیڈیا حقیقت میں $ 0.01 امریکی ڈالر تک گر جائے ، ہر سکے کو گردش میں لینے میں صرف 187،000 ڈالر لاگت آئے گی - اس حقیقت کا محاسبہ نہیں کہ کچھ کا خیال ہے کہ تمام بٹ کوائن کا 20٪ ناقابل رسائی ہے۔
سالوں کے دوران ، بہت ساری پرانی مالی شخصیات نے بٹ کوائن کی آخری موت کی پیش گوئی کی ہے ، جس میں سونے کے مبشر پیٹر شِف بھی شامل ہیں۔ 2020 میں ، ایک اہم سرمایہ کار ، جیم راجرز نے کہا کہ وہ بی ٹی سی کے لئے future 0 کی مستقبل کی قیمت کی توقع کرتا ہے۔ 2018 میں ، پے پال کے سابق سی ای او ، بل ہیرس نے بھی $ 0 قیمت کے ٹیگ کی پیش گوئی کی تھی۔ مزید برآں ، ڈسٹری بیوٹڈ لیب کے سی ای او پیول کراوچینکو نے کہا کہ بٹ کوائن بیکار ہوسکتا ہے ، حالانکہ ان کا موقف کچھ شرائط پر مستقل تھا۔
ڈرامائی قیمت میں اضافے کی صورت میں ، U / Substental-Ad-5012 صرف ویکیپیڈیا خریدنے کے لئے تیار نہیں ہے۔ کاروباری شخصیات الیسٹیئر ملنے نے بھی ماضی میں اسی طرح کے ارادوں کا اظہار کیا ہے ، جیسا کہ اس نے گزشتہ سال کے 18.52 ملین بی ٹی سی کے آرڈر کے ذریعے ظاہر کیا تھا۔ 2020 میں ، مارچ کرپٹو مارکیٹ کے حادثے کے بعد ، بائننس کے سی ای او چانگپینگ ژاؤ نے بھی اس سے پہلے خریدنے کے ارادے کی وجہ سے اثاثہ صفر کو نہیں ہرا دینے کے بارے میں ٹویٹ کیا۔
دوسرے عوامل جن سے بٹ کوائن کی قیمتوں میں مجموعی کمی واقع ہوسکتی ہے ان میں عالمی پاور گرڈ پر حملے یا زمین پر موجود تمام ٹیکنالوجی کی تباہی شامل ہیں۔ اس اثاثے میں تباہ کن تباہی کی صورت میں کچھ حفاظتی اقدامات موجود ہیں ، تاہم ، سیٹلائٹ پر مبنی نظام بھی شامل ہے جو بٹ کوائن کا بلاکچین برقرار رکھتا ہے۔
اشاعت کے وقت بٹ کوائن $ 58،000 کے قریب تجارت کر رہا ہے۔

Why's Bitcoin stuck under $60,000? The gold market cap may hold the answer

ویکیپیڈیا کی یومیہ حجم اور بڑے پتےوں کے ذریعہ رکھی گئی رقم تقریبا gold 10 فیصد سونے سے ملتی ہے۔
2021 میں 100 more سے زیادہ جلسے کرنے کے بعد ، بٹ کوائن (بی ٹی سی) $ 60،000 کی سطح کو سپورٹ میں تبدیل کرنے کے لئے جدوجہد کر رہا ہے۔ بہرحال ، اس جادو دور کی تعداد اور اس کے ساتھ tr 1 ٹریلین ڈالر کی مارکیٹ کیپٹلائزیشن میں کیا خاص بات ہے؟
سونے کے 11 کھرب ڈالر کی مارکیٹ کیپ اس کا جواب رکھ سکتی ہے ، کیونکہ بٹ کوائن کی موجودہ تجارتی حجم اور ادارہ جاتی سرمایہ کاروں کے ذریعہ رکھی گئی رقم قیمتی دھات کی 10 فیصد تعداد سے مماثل ہے۔
تکنیکی اشارے اور مشتق اعداد و شمار مختصر مد -ت کی بصیرت فراہم کرتے ہیں۔ لیکن ایک وسیع تر سیاق و سباق میں کریپٹو کرنسیوں کا تجزیہ کرنے کے لئے ، کسی کو مارکیٹ کیپٹلائزیشن ، قیمتی دھاتیں اور عالمی دولت پر توجہ دینی چاہئے۔
2017 کے مقابلے میں زیادہ بٹکوئنز
یاد رہے کہ 18.67 ملین موجودہ بی ٹی سی گردش کرنے والی فراہمی دسمبر 2017 میں موجود 11.2٪ زیادہ ہے۔ لہذا ، طویل مدتی موازنہ کے لئے یک قیمت قیمتوں کا استعمال گمراہ کن ہوسکتا ہے۔
2017 1.1 ٹریلین ڈالر کی تشخیص دسمبر 2017 کی چوٹی مارکیٹ کیپٹلائزیشن سے 250 increase 327 بلین میں ترجمہ ہے۔ لہذا اضافی اجرا کی وجہ سے ، یہ تعداد موجودہ $ 60،000 کے مقابلہ میں ،000 20،000 کے برائے نام ٹیگ کے 200 فیصد اضافے سے مختلف ہے۔
"ڈیجیٹل سونے" کا عروج
ایک اور ضروری میٹرک ، سونا ، قیمتی دھات ، ہمیشہ معروف cryptocurrency کے لئے ایک پراکسی رہا ہے۔ اگرچہ بٹ کوائن میں متعدد استعمال کے معاملات ہیں ، لیکن اس کی اشیا جیسی خصوصیات اور کرنسی کے پیچھے بحث بدستور برقرار رہتی ہے۔
قطع نظر ، جیسا کہ ریاست ہائے متحدہ امریکہ نے پچھلے بارہ مہینوں میں اپنے مانیٹری اڈے کو٪ 53 فیصد بڑھا کر حیرت انگیز $ 5.25 ٹریلین ڈالر کیا ، ادارہ جاتی سرمایہ کاروں کی تعداد جس نے بٹ کوائن کو محفوظ پناہ گاہ کے طور پر تلاش کیا وہ مہنگائی کی لپیٹ میں ہے۔
لیجنڈری سرمایہ کار رے ڈالیو اور پال ٹیوڈر جونز دونوں نے بٹ کوائن کی انوکھی خصوصیات کا موازنہ سونے کے ساتھ کیا ، اس سے بھی زیادہ کمپنیوں ، بیمہ کنندگان ، اور فنڈ مینیجروں کی توجہ کو متحرک کیا۔
لہذا ، سونے کی مارکیٹ کیپٹلائزیشن کے ساتھ موازنہ اور زیادہ متعلقہ ہوگیا۔
مذکورہ اعدادوشمار کے مطابق ، بی ٹی سی کی موجودہ tr 1 ٹریلین مارکیٹ کیپٹلائزیشن 11 ٹریلین ڈالر مالیت کے تقریبا gold 10 فیصد سونے کا ترجمہ کرتی ہے۔ اس مارکیٹ کا آپس میں موازنہ کرنے کا اندازہ لگانے کے ل one ، ادارہ جاتی ہولڈنگ کے علاوہ ، ان کے حجم تجارت ، ETF اور ETN مارکیٹوں کا موازنہ کرنا چاہئے۔
دریں اثنا ، مقررہ فیوچر مارکیٹوں اور سونے کے تبادلے سے چلنے والی مصنوعات کے علاوہ سونے کے لئے روزانہ 183 بلین ڈالر کی مائع بھی شامل ہے۔
ایک ہی وقت میں ، بی ٹی سی کے لئے روزانہ کا حجم تقریبا$ 15.9 بلین ڈالر ہے۔ کریپٹوکیمپیر کے مطابق ، گریسکیٹ بٹ کوائن فنڈ (جی بی ٹی سی) جیسی ایکسچینج ٹریڈ پروڈکٹس میں روزانہ تقریبا 1.5 بلین ڈالر کی لیکویڈیٹی شامل ہوتی ہے۔ لہذا ، بٹ کوائن کے .4 17.4 بلین یومیہ حجم کا تقریبا compared 9.5٪ سونے سے موازنہ کیا جاسکتا ہے۔

 گولڈ ای ٹی ایف بمقابلہ بٹ کوائن کے تبادلے سے چلنے والی مصنوعات
بٹ کوائن کی ایک سے زیادہ ایکسچینج ٹریڈ پروڈکٹس جیسے کہ گرے اسکیل $ جی بی ٹی سی اور ایکسچینج ٹریڈ نوٹ میں کافی اضافہ ہورہا ہے۔ کریپٹوکمپائر کی مارچ 2021 کی رپورٹ کے مطابق ، کرپٹو ایکسچینج ٹریڈڈ پروڈکٹ میں بند management 58.7 بلین کے اثاثے زیر انتظام ہیں ، یا اے او ایم۔
اس طرح سونے کی مدد سے چلنے والی ETF مصنوعات جن کی مالیت 198.8 بلین ڈالر ہے ، بٹ کوائن کی 58.7 بلین ڈالر کی AUM اس رقم کا 29.5٪ نمائندگی کرتی ہے۔
بہر حال ، منصفانہ موازنہ میں جسمانی انعقاد ، حکومتوں اور بینکوں کا ترجیحی آلہ شامل کرنے کی ضرورت ہے۔ دریں اثنا ، بیشتر فنڈ مینیجروں کے لئے ضابطے کے لئے بی ٹی سی ہولڈنگز کو ایکسچینج لسٹڈ مصنوعات کا استعمال کرنا پڑتا ہے ، جس کی وجہ سے تفاوت پیدا ہوتا ہے۔
مثال کے طور پر ، مرکزی بینکوں اور آئی ایم ایف کے پاس 35،197 ٹن سونا ہے ، جو 1.96 ٹریلین ڈالر میں ترجمہ ہوتا ہے۔ گولڈ ڈاٹ آرگ نے اندازہ لگایا ہے کہ ای ٹی ایف مارکیٹوں سمیت نجی سرمایہ کاری میں 44،384 ٹن رکھے گئے ہیں ، اور اس کی قیمت مزید 2.47 ٹریلین ڈالر ہے۔ اس سبھی میں ادارہ جاتی سرمایہ کاروں کے پاس gold 4.41 ٹریلین سونا شامل ہے۔
بٹ کوائن کے ساتھ ، 100 سے 10،000 بی ٹی سی والے پتے سپلائی کا 48.9٪ مالک ہیں ، جو بڑے سرمایہ کاروں کے زیر انتظام 8 538 بلین ڈالر کے برابر ہیں۔
اداروں کی سونے کے ذخیرے کی مقدار 41 4.41 ٹریلین پر غور کرتے ہوئے ، بی ٹی سی 12.2٪ مساوی اشارے دکھاتا ہے ، اس طرح اس کے موجودہ tr 1 ٹریلین مارکیٹ کیپٹلائزیشن کی حمایت ہوتی ہے۔
آرک انوسٹ میں کریپٹو اثاثہ تجزیہ کار یاسین ایلمنججرا کا خیال ہے کہ بٹ کوائن سونے کی 10 کھرب ڈالر کی مارکیٹ کیپ کو عبور کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ جیسا کہ بلومبرگ سینئر اجناس کا حکمت عملی ہے ، مائیک میک گلن نے اس پر بات کی۔
میک گلون نے مزید کہا

No comments:

Post a Comment