Introducing Pi Coin Wallet in Urdu - Coin Market Cap

Top Posts

Thursday, April 1, 2021

Introducing Pi Coin Wallet in Urdu

 

Introducing Pi Wallet
Introducing Pi Wallet

 پیی والیٹ پیش کر رہا ہے

پائی والیٹ فی الحال پیئ نوڈ ڈیسک ٹاپ سافٹ ویئر کے ذریعے تمام پاینیروں کے لئے دستیاب ہے۔ پائی والیٹ بنانے کے ل anyone ، کوئی بھی نوڈ ڈیسک ٹاپ سوفٹ ویئر کو node.minepi.com سے ڈاؤن لوڈ کرسکتا ہے ، اپنے کمپیوٹر پر ڈیسک ٹاپ سافٹ ویئر انسٹال کرسکتا ہے ، اور اس کے سائڈ مینو میں بٹوے تک رسائی حاصل کرسکتا ہے۔ پرس پر مشتمل پائی ڈیسک ٹاپ انٹرفیس کو استعمال کرنے کے لئے آپ کو بلاکچین نوڈ کو چلانے کی ضرورت نہیں ہے۔ پرس کا موبائل ورژن ایک نیا موبائل ایپلی کیشن کے اندر ہوگا جو اس وقت آئی او ایس اور اینڈرائڈ اسٹورز کے زیر جائزہ ہے اور ایک بار جائزہ لینے کے بعد دستیاب ہوگا۔ کچھ دن میں ختم ہوجاتا ہے۔ اگر آپ موبائل ورژن کو ترجیح دیتے ہیں تو ، براہ کرم کچھ دن انتظار کریں جب تک کہ ہم نیا ایپ ہوم اسکرین پر موبائل ایپ کی ریلیز کا اعلان نہیں کرتے ہیں۔ جعلی ایپس سے بچنے کے…
[7:13 بجے ، 01/04/2021] شمی یوفون: پیی والیٹ کا تعارف کرانا
پائی والیٹ فی الحال پیئ نوڈ ڈیسک ٹاپ سافٹ ویئر کے ذریعے تمام پاینیروں کے لئے دستیاب ہے۔ پائی والیٹ بنانے کے ل anyone ، کوئی بھی نوڈ ڈیسک ٹاپ سوفٹ ویئر کو node.minepi.com سے ڈاؤن لوڈ کرسکتا ہے ، اپنے کمپیوٹر پر ڈیسک ٹاپ سافٹ ویئر انسٹال کرسکتا ہے ، اور اس کے سائڈ مینو میں بٹوے تک رسائی حاصل کرسکتا ہے۔ پرس پر مشتمل پائی ڈیسک ٹاپ انٹرفیس کو استعمال کرنے کے لئے آپ کو بلاکچین نوڈ کو چلانے کی ضرورت نہیں ہے۔ پرس کا موبائل ورژن ایک نیا موبائل ایپلی کیشن کے اندر ہوگا جو اس وقت آئی او ایس اور اینڈرائڈ اسٹورز کے زیر جائزہ ہے اور ایک بار جائزہ لینے کے بعد دستیاب ہوگا۔ کچھ دن میں ختم ہوجاتا ہے۔ اگر آپ موبائل ورژن کو ترجیح دیتے ہیں تو ، براہ کرم کچھ دن انتظار کریں جب تک کہ ہم نیا ایپ ہوم اسکرین پر موبائل ایپ کی ریلیز کا اعلان نہیں کرتے ہیں۔ جعلی ایپس سے بچو جنہوں نے دعوی کیا ہے کہ وہ والٹ ہیں۔

پِی والیٹ کو متعارف کرانے کے ل it ، مختصر طور پر یہ معلوم کرنا ضروری ہے کہ کرپٹو والیٹ کیا ہے۔ ایک کریپٹو پرس بنیادی طور پر "چابیاں" کا ایک جوڑا ہوتا ہے: ایک عوامی پتہ اور ایک خفیہ پاسفریز (یا ایک خفیہ کلید)۔ اگرچہ آپ کو بلاکچین پر لین دین کے ل wal پرس کے پتے کو دوسروں کے ساتھ بانٹنا ضروری ہے ، لیکن پاسفریز کو خفیہ رکھنا چاہئے کیونکہ یہ آپ کے بینک اکاؤنٹ میں کسی پاس ورڈ کی طرح ہوتا ہے جس میں کسی بھی اثاثے کو منتقل کرنا ہوتا ہے۔ آج ، پِی والیٹ کے اجراء کا مطلب یہ ہے کہ پاینیرز کو اپنا پرس ایڈریس اور پاسفریس تیار کرنے کے لئے مدعو کیا گیا ہے۔

پائی والیٹ ایک سے زیادہ بلاکچینز پر والیٹ کے پتے تیار کرسکتا ہے اور اسی پاسفریز کا استعمال کرتے ہوئے اس طرح کے بلاکچینوں پر مختلف کرپٹو اثاثے رکھ سکتا ہے ، لیکن ابتدا میں ہم صرف پائی کے اثاثوں پر فوکس کر رہے ہیں۔ فی الحال ، یہ صرف پِی ٹیسٹ نیٹ بلاکچین سے منسلک ہے ، لہذا یہ جانچ کے مقاصد کے لئے صرف ٹیسٹ-پی-آئ رکھتا ہے۔ جب مینیٹ مرحلہ 3 میں شروع ہوتا ہے تو ، وہی پی والٹ بھی پی مین نیٹ کے ساتھ رابطہ قائم کرسکتا ہے ، اس طرح اصلی پائ کے ساتھ آپ اس وقت کان کنی ہوں گے۔ جیسا کہ ہم عیسائیت کے مرحلے میں ہیں ، مقصد ہر چیز میں بہتری لانا ہے

بٹوے سمیت ، اس طرح یہ امکان ہے کہ ہم مینائٹ جانے سے پہلے ہر ایک سے ٹیسٹ بائی کے ساتھ اپنے بٹوے کو مکمل طور پر ری سیٹ کرنے کو کہیں۔ مینیٹ کے رواں دواں رہنے سے قبل سرخیلوں کے پاس بھی انتخاب کے مطابق اپنے بٹوے کو دوبارہ ترتیب دینے کا انتخاب ہوگا۔

عام طور پر ، کریپٹو بٹوے کو حراست میں رکھنے والے اور غیر محافظ بٹوے میں درجہ بندی کیا جاتا ہے اس فرق کے ساتھ کہ آیا آپ کے پاسفریج / خفیہ چابی یا بٹوے میں موجود اثاثوں کا انتظام کرنے میں کوئی اور ہے۔ پائی والیٹ ایک غیر متضاد پرس ہے ، کیوں کہ پائی سرورز کو کبھی بھی آپ کی خفیہ کلید یا پاسفریج تک رسائی حاصل نہیں ہوتی ہے۔ ابتدائی معائنہ کرنے والے پاینئرز کے تاثرات کی بنیاد پر زیادہ سے زیادہ صارف دوست بننے کے لئے ، پائی والیٹ کی خفیہ کلید کی نمائندگی زیادہ واضح الفاظ کی ایک فہرست سے ہوتی ہے جسے "پاسفریز" کہا جاتا ہے۔ خفیہ کلید متحرک طور پر پاسفریز سے اخذ کی جاسکتی ہے لہذا لوگوں کو خفیہ چابی کو حقیقت میں محفوظ کیے بغیر صرف پاسفریز ذخیرہ کرنے کی ضرورت ہے۔ حفاظت کے ل the اخذ کردہ خفیہ کلید کی بجائے پاسفریز کا استعمال ریکارڈنگ میں انسانی غلطیوں کے امکان کو کم کردیتا ہے ، اور اسی وقت ، سیکیورٹی کی اتنی ہی سطح کو حاصل کرتا ہے جو خود خفیہ کلید کی حیثیت رکھتا ہے۔ جلد ہی جاری کیے جانے والے پِی وایلیٹ کے موبائل ورژن میں ، اگر آپ کے فون میں بائیو میٹرک تصدیق (فنگر پرنٹ یا چہرے کی شناخت) ہے تو ، پاسفریز آپ کے فون پر محفوظ طریقے سے محفوظ ہیں اور فنگر پرنٹ یا فیس ایڈ کے ذریعے حاصل کیے جاسکتے ہیں۔ اگر نہیں یا بٹوے کے ڈیسک ٹاپ ورژن میں ہے تو ، آپ کو اسے کاپی کرکے کہیں اور محفوظ رکھنے کی ضرورت ہے ، کیوں کہ آپ کے لئے اسے بچانے کے ل to اب تک کسی کو بھی اس تک رسائی حاصل نہیں ہوگی۔

اگرچہ غیر محافظ کریپٹو پرس لوگوں کے لئے خودمختاری کے فوائد فراہم کرتا ہے ، لیکن کسی بھی کرپٹو اثاثہ رکھنے والے کے ل problem ایک مشکل مسئلہ ان کی خفیہ چابی یا پاسفریز کھونے کا معاملہ ہے - اکاؤنٹ کی بازیابی کا مسئلہ۔ پائی والیٹ ایک غیر متضاد پرس ہے اور ہوگا ، اور ہمارا مقصد ہے کہ اکاؤنٹ کی بازیابی کے مشکل مسئلے کو حل کرنے کے ل a آپ کے سیکیورٹی کے دائرے کا کچھ حصہ استعمال کرکے اس کی غیر محافظ جائیداد کو برقرار رکھنے کا طریقہ کار بھی جدت لانا ہے۔ یہ میکانزم پرس کے بعد کے ورژن میں جاری کیا جائے گا۔

آپ کے پی وایلیٹ کے تخلیق ہونے کے بعد ، پی ٹیسٹینٹ ٹونٹی آپ کو ٹیسٹ-پائی کے ساتھ ٹیسنیٹ پر لین دین کی جانچ کرنے کے ل 100 100 ٹیسٹ-پائی کے ساتھ شروع کرے گی ، بالکل اسی طرح جیسے آپ فین 3 میں لانچ کے بعد مینیٹ پر ہوں گے (اس کے آخر میں) سال) ہم اس بات پر زور دینا چاہتے ہیں کہ ٹیسٹ پائ (یا ٹیسٹ-π) حقیقی پائ نہیں ہے! اس سے حقیقی پائ کی تجارت کا اہل نہیں ہوتا ہے۔ ٹیسٹ-پائی مکمل طور پر پائ ٹیسٹینٹ پر لین دین کی جانچ کے مقصد کے لئے ہے اور اس میں کوئی اہمیت نہیں ہے۔ پرس میں ٹیسٹ-پے بیلنس دوبارہ ترتیب دیا جاسکتا ہے کیونکہ ٹیسٹنٹ وقتا فوقتا جانچ کے حصے کے طور پر دوبارہ ترتیب دیا جائے گا۔ براہ کرم یاد رکھیں کہ فی الحال پائ کی فروخت غیر مجاز ہے اور خدمت کی شرائط کی خلاف ورزی ہے ، جس کے نتیجے میں اکاؤنٹ منجمد ہوجاتا ہے۔

No comments:

Post a Comment