Miami nightclub accepts Bitcoin as nightlife cautiously returns - Coin Market Cap

Top Posts

Tuesday, April 13, 2021

Miami nightclub accepts Bitcoin as nightlife cautiously returns

Miami nightclub accepts Bitcoin as nightlife cautiously returns

 E11even میامی 23 اپریل کو وبائی امراض کے دوبارہ کھولنے کے ایک حصے کے طور پر بٹ کوائن اور دیگر کریپٹو کرنسیوں میں ادائیگی کے قابل بنا رہی ہے۔
میامی میں ایک نائٹ کلب ادائیگی کی ایک شکل کے طور پر بٹ کوائن (بی ٹی سی) اور دیگر کریپٹو کرنسیوں کو قبول کرکے ایک سال سے زیادہ کے COVID-19 سے متعلق شٹ ڈاؤن سے واپس آنے والا ہے۔
لگژری نائٹ کلب E11even میامی نے منگل کو اعلان کیا کہ وہ جلد ہی میزوں ، مشروبات ، سامان اور دیگر خدمات کی ادائیگی کے طور پر cryptocurrency کو قبول کرنا شروع کردے گا۔ سرکاری اعلامیے کے مطابق ، تعاون یافتہ کرپٹو کارنسیس کی فہرست میں بٹ کوائن ، بٹ کوائن کیش (بی سی ایچ) ، ایکس آر پی اور ڈوجکوئن (ڈو جی ای) شامل ہوں گے۔
ادائیگی کا نیا طریقہ فراہم کرنے کے لئے ، E11even نے ایک بڑی cryptocurrency پروسیسنگ کمپنی کے ساتھ شراکت داری کی ہے ، لیکن ادائیگی کے پروسیسر کا نام نہیں بتایا۔
ای 11even تخلیق کار اور سی ای او ڈینس ڈی جیوری ، "میامی کے ٹیک تیزی کے لئے میئر فرانسس سواریز کی ذمہ داری کی سربراہی کے ساتھ ، cryptocurrency کی زبردست نشوونما اور مطابقت کے ساتھ ، ہم نے محسوس کیا کہ ہمارے مہمانوں کو رات بھر کی ادائیگی کے لئے ایک آپشن کے طور پر Cryptocurrency متعارف کرانا سمجھ میں آیا ہے۔" انہوں نے کہا۔ "E11even ہمیشہ وکر سے آگے رہنے کے لئے وقف ہے ، اور ہمیں یقین ہے کہ cryptocurrency یہاں رہنے کے لئے ہے۔"
میامی ہیرالڈ کے مطابق ، کوایوڈ 19 وبائی امراض کی وجہ سے مارچ 2020 میں E11een بند ہونے کے بعد ، کریپٹو ادائیگی 23 اپریل کو کلب کی وبائی بیماری کے بعد دوبارہ کھولنے کا حصہ ہیں۔
یہ اقدام E11even کے لئے قدرتی اقدام کے طور پر سامنے آیا ہے ، کیوں کہ اس کے متعدد مؤکل کرپٹو صنعت میں تیزی سے شامل ہوگئے ہیں۔ ای 11 ایون کے آپریٹنگ پارٹنر جینو لوپینٹو نے مزید کہا ، "ہمارے پاس پوری دنیا سے ایک بہت ہی موکل گاہک موجود ہے ، اور بہت سے لوگ پہلے ہی کرپٹو پریمی ہیں۔"
E11even نے سکےٹیلیگراف کے تبصرہ کی درخواست پر فوری طور پر جواب نہیں دیا۔
میامی خود ریاستہائے متحدہ میں ایک بڑے cryptocurrency دوستانہ شہر کے طور پر ابھرا ہے ، اس شہر کے میئر فرانسس سواریز نے میامی کو ملک میں کرپٹو کا دارالحکومت بنانے کی مہم چلائی ہے۔ فروری میں ، سواریز نے ایک سرکاری قرارداد کی تجویز پیش کی تاکہ شہر کی انتظامیہ کے مختلف حصوں میں بٹ کوائن کو قابل ادائیگی کا طریقہ کار بننے دیا جا.۔

South Korean crypto traders are pivoting to ‘smaller cap’ altcoins

اطلاعات کے مطابق جنوبی کوریا میں بٹ کوائن کی تجارتی سرگرمیاں چھوٹی الٹ کوائنز میں بڑھتی دلچسپی کے درمیان کم ہوگئی ہیں۔
جنوبی کوریا کے "بڑے چار" کرپٹو تبادلے - بیتھمب ، کوربٹ ، اپبٹ اور کوئون - بٹ کوائن (بی ٹی سی) میں جوش و خروش ظاہر کررہے ہیں۔
دریں اثنا ، متعدد مارکیٹ جمع کرنے والے اعداد و شمار کے مطابق ایلٹ کوائنز 24 گھنٹوں کے سب سے زیادہ تجارتی حجم کا حساب دے رہے ہیں۔
ایکس آر پی کے علاوہ ، جو ایشیا کے کرپٹو تاجروں میں اکثر مقبول ہوتا ہے ، چھوٹے مارکیٹ کیپٹلائزیشن والے الٹ کوائن بڑے چار پر تجارتی حجم کے معاملے میں آگے بڑھ رہے ہیں۔
کرپٹو ریسرچ تنظیم میساری کے اعداد و شمار میں اپبینٹ ایکسچینج میں حجم کے لحاظ سے ریوین کوائن (آر وی این) ، نزد پروٹوکول (نیئر) اور نیو کنڈ آف نیٹ ورک (این کے این) کو تین ٹریڈ ٹریڈڈ کریپٹو دکھایا گیا ہے۔
جنوبی کوریا کے تبادلے میں این کے این کے حجم میں اضافے کا اشارہ ہے کہ بظاہر ملک میں کریپٹو تاجروں کے درمیان قدم جمانے کے ل alt الٹکوئن کا محور۔
جیسا کہ پہلے Cointelegraph کی طرف سے اطلاع دی گئی ہے ، NKN نے 8 مارچ اور 6 اپریل کے درمیان 1،400٪ اضافے دیکھا ، جس میں تحریری وقت کے مطابق سال کے حساب سے 83 گنا اضافہ ہوا تھا۔
CoinMarketCap کے تبادلے کے اعداد و شمار XRP کو ​​جنوبی کوریا کے چار بڑے کریپٹو ایکسچینج میں ایک نمبر پر ٹریڈ شدہ آلٹ کوائن کے طور پر ظاہر کرتا ہے۔ در حقیقت ، چاروں ایکسچینجز میں سرفہرست 10 تجارتی حجم کے اعدادوشمار میں چھوٹے ور ٹوکن جیسے میل ورسی (ایم وی سی) اور چلیز (سی ایچ زیڈ) کا غلبہ ہے۔
جنوری میں اپبٹ بیک پر سی ایچ زیڈ ٹریڈنگ کے حجم کے ٹکڑے کے مقابلے میں ، سماجی ٹوکن کی 24 گھنٹے کی سرگرمی اپریل میں 5 ملین ڈالر سے کم ہوکر 730 ملین ڈالر سے زیادہ ہوگئی ہے۔ جنوبی کوریا کے تبادلے کے پلیٹ فارم پر تجارتی سرگرمیوں پر قابو پانے والی چھوٹی ٹوپی الٹکوائنز میں اوسطا 3،000٪ اضافہ ہوا ہے۔
"چہرہ پگھلنے" کے حصول کی صلاحیت رکھنے والے الٹ کوائنز کے لئے یہ گھماؤ پھراؤ جنوبی کوریائی تبادلوں میں بٹ کوائن تجارتی حجم میں کمی کا باعث بنا ہے۔ بڑے چار میں BTC کا حجم 30٪ اور 40٪ کے درمیان کم ہے۔
بٹ کوائن فی الحال مثبت قیمت کی کارروائی کے ایک اور دور کا سامنا کر رہا ہے اور اس نے 62،000 ڈالر سے اوپر کا ایک نیا آل ٹائم اعلی مرتب کیا ہے۔ تحریری وقت کے مطابق ، بی ٹی سی کمچی پریمیم کے ساتھ جنوبی کوریائی بڑے چار میں اوسطا 71،200 ڈالر کی تجارت کررہی ہے۔

Ether hits new all-time high above $2,200 hours ahead of Berlin hard fork

زیر التواء سخت کانٹا ایتھر کی اعلی لین دین کی فیسوں سے نمٹنے کے لئے پہلے اقدامات کرے گا۔
ایتھر (ای ٹی ایچ) نے بدھ ، 14 اپریل کو شیڈول ہونے والی "برلن" کے نام سے جاری اپنی جاری ترقی میں اگلی بڑی تازہ کاری کے ساتھ ، منگل کو ایک نئی ہمہ وقت اعلی سطح پر پہنچ گیا۔
منگل کے روز ایتھر کی قیمت 22 2،228 تک پہنچ گئی ، جو اس تصور کے بعد سے سکے کی سب سے زیادہ ڈالر کی قیمت طے کرتی ہے۔ سکے کا مارکیٹ کیپٹلائزیشن پہلی بار 250 بلین ڈالر سے تجاوز کرگیا۔ سیاق و سباق کے مطابق ، اکتوبر 2020 کے آخر میں ، چھ ماہ قبل بٹ کوائن (بی ٹی سی) کی مارکیٹ کیپ اسی سطح پر تھی۔
ایتھریم نیٹ ورک کی لین دین کی فیسوں کے سلسلے میں بڑے خدشات کے باوجود گذشتہ سال کے دوران ایتھر کی 1،328٪ نمو برقرار ہے۔ بٹین فوچرٹس کے اعداد و شمار کے مطابق فروری میں ، ایٹیریم ٹرانزیکشن کی اوسط اوسطا ہر وقت کی بلند ترین سطح hit 38.21 ہوگئی ، جس سے ایتھر عام طور پر لین دین کی کرنسی کے طور پر ناکارہ ہو گیا۔
لیکن سرمایہ کاروں کو بظاہر ایتھرئم کی ناقابل تسخیر فیسوں سے دوبارہ حاصل کرنے کی کچھ امید رکھی گئی ہے ، خاص طور پر آنے والے نیٹ ورک اپ گریڈ کی شکل میں جو فیسوں کی ادائیگی کے انداز میں یکسر تبدیل ہوجائے گی۔ اس موسم گرما میں طے شدہ "لندن" اپ گریڈ نے ایتھیریم کان کنوں کو کچل دیا ہے ، کیونکہ اس میں کچھ ایسی فیسیں جلانے کا ارادہ ہے جو عام طور پر کان کنی کے رگ آپریٹرز کے ذریعہ وصول کیئے جائیں گے۔
توقع ہے کہ بدھ کے روز برلن کی اپ گریڈیشن مختصر مدت میں کم موثر ثابت ہوگی لیکن یہ لندن کے لئے راہ ہموار کرے گی اور نیٹ ورک میں چار بڑی تبدیلیاں لائے گی جیسا کہ یہ کھڑا ہے۔ باضابطہ اجراء کے صفحے پر مکمل تکنیکی خرابی پایا جاسکتا ہے ، لیکن مخصوص لین دین کی قیمتوں کو کم کرنے کے لئے بلاکچین میں مختلف قسم کی تبدیلیاں کی جائیں گی۔ ایک نیا ٹرانزیکشن لفافہ ایک ہی ٹرانسفر میں ایک سے زیادہ لین دین کو پیکیج کرنا بھی آسان کردے گا۔
یہ واحد سکہ نہیں تھا جو منگل کے روز ایک نئے ہمہ وقت اونچائی پر پہنچتا ہے۔ بٹ کوائن نے نئی اونچائیوں کو بھی پہونچا جب بی ٹی سی سکے کی قیمت ،000 63،000 سے زیادہ ہوگئی۔ دریں اثنا ، مارکیٹ کیپ رینکنگ میں بٹ کوائن اور ایتھر کے فورا behind بعد کے سکے - بائننس کوائن (بی این بی) اور ایکس آر پی - نے بھی پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران نئے ہمہ وقت اونچائیوں کو نشانہ بنایا


 

No comments:

Post a Comment