Price analysis 4/2: BTC, ETH, BNB, ADA, DOT, XRP, UNI, LTC, - Coin Market Cap

Top Posts

Saturday, April 3, 2021

Price analysis 4/2: BTC, ETH, BNB, ADA, DOT, XRP, UNI, LTC,

Price analysis 4/2: BTC, ETH, BNB, ADA, DOT, XRP, UNI, LTC,

Price analysis 4/2: BTC, ETH, BNB, ADA, DOT, XRP, UNI, LTC, 

اگر بٹ کوائن اور ایتھریم اپنے حالیہ فوائد کو تھامے رہیں تو منتخب الٹ کوائنز زیادہ بلند ہوسکتے ہیں۔
جے پی مورگن کے حالیہ ریسرچ نوٹ کے مطابق ، ادارہ جاتی سرمایہ کاروں نے اکتوبر کے وسط سے اب تک اپنی سونے کی سرمایہ کاری سے تقریبا$ 20 بلین ڈالر واپس لے لئے ہیں اور اسی وقت کے دوران ، بٹ کوائن (بی ٹی سی) میں ادارہ جاتی آمدنی میں 7 بلین ڈالر کا اضافہ ہوا ہے۔
بینک نے کہا ، "سونے میں بطور متبادل 'کرنسی بننے والی ایسی کوئی بھیڑ طویل مدتی سے ویکیپیڈیا کے ل. بڑے الٹ پلٹ کا مطلب ہے۔"
جے پی مورگن کا خیال ہے کہ بٹ کوائن کی گرتی ہوئی اتار چڑھاؤ سے ادارہ جاتی سرمایہ کاروں کی اپنائیت میں اضافہ ہوسکتا ہے۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو ، بٹ کوائن میں نجی سرمایہ کاری کی مالیت سونے کے آئینہ دار ہوسکتی ہے اور اس سے بٹ کوائن کو طویل مدتی میں ،000 130،000 کا الٹا ہدف ملتا ہے ، بینک نے مزید کہا۔
دوسری خبروں میں ، ارب پتی سرمایہ کار مارک کیوبن نے کہا کہ ان کا کرپٹو پورٹ فولیو 30 فیصد ایتھر (ای ٹی ایچ) پر مشتمل ہے کیونکہ ان کا خیال ہے کہ یہ حقیقی کرنسی بننے کے لئے قریب ترین چیز ہے۔ کیوبا نے کہا کہ ان کے کریپٹو پورٹ فولیو کا باقی حصہ 60 فیصد بٹ کوائن اور 10 فیصد دیگر کرپٹو سرمایہ کاری پر مشتمل ہے۔
کرپٹو کوانٹ کے سی ای او کی ینگ جو نے حال ہی میں روشنی ڈالی کہ 400،000 ایتھر نے کوئن بیس چھوڑ دیا ہے ، یہ ایک اشارہ ہے کہ ادارہ جاتی سرمایہ کاروں نے سب سے اوپر کی ایلٹکائن جمع کرنا شروع کردی ہے۔
میراثی مالیاتی اداروں اور سرمایہ کاروں کے ذریعہ کریپٹو کرنسیوں میں اضافہ اپنایا جانا ایک مثبت علامت ہے لیکن کیا یہ نیوز فلو ٹیل ونڈ کی حیثیت سے کام کرے گا اور ٹاپ 10 کریپٹو کرنسیوں کی قیمت میں اضافہ کرے گا؟
آئیے معلوم کرنے کے لئے چارٹس کا تجزیہ کریں۔
بی ٹی سی / یو ایس ڈی ٹی
بٹ کوائن نے 31 مارچ اور یکم اپریل کو ایک ڈوجی شمع روشنی کا نمونہ تشکیل دیا ، جو بیلوں اور ریچھوں کے درمیان تعلecق کا مشورہ دیتا ہے۔ تاہم ، اس کی مثبت علامت یہ ہے کہ بیلوں نے زیادہ زمین نہیں چھوڑی ہے۔ بیل ایک بار پھر قیمت کو ،000 60،000 کے خلاف مزاحمت سے آگے بڑھانے کی کوشش کر رہے ہیں۔
،000 60،000 سے 25 61،825.84 over اوور ہیڈ مزاحمتی زون سے اوپر کا ایک مضبوط بریک آؤٹ تجویز کرے گا کہ ڈرائیور کی نشست پر بیل واپس آ گئے ہیں۔ یہ اپٹرنڈ کے اگلے مرحلے کے آغاز کا اشارہ کرسکتا ہے ، جس کا ہدف objective 69،279 اور پھر $ 79،566 ہے۔
تاجر رشتہ دار طاقت کے اشاریہ پر نگاہ ڈال سکتے ہیں کیونکہ ڈاؤن ٹرینڈ لائن سے اوپر کا وقفہ تیز رفتاری کے سبب ہونے کا اشارہ کرتا ہے۔
اس مفروضے کے برخلاف ، اگر قیمت ایک بار پھر اوور ہیڈ مزاحمتی زون سے رخ موڑ دیتی ہے تو ، بی ٹی سی / یو ایس ڈی ٹی جوڑی 50 دن کی سادہ حرکت پذیری اوسط (، 53،362) تک گر سکتی ہے۔ اس اہم حمایت سے کم وقفے سے قلیل مدتی تاجروں سے منافع کی بکنگ کو راغب کیا جاسکتا ہے اور اس سے قیمت price 50،460.02 ڈالر اور پھر then 43،006.77 تک جاسکتی ہے۔

ETH / USDT

 ایتھر 31 مارچ کو متوازی مثلث سے الگ ہو گیا اور اس نے اپنے سفر کو بلند تر

 رکھا ہے۔ آج ، بیلوں نے سب سے اونچی اونچائی کو-2،040.77 پر ڈال دیا ہے 20 دن کی تیز رفتار حرکت پذیری اوسط ($ 1،798) بن چکی ہے اور RSI اوور خریداری والے علاقے کے قریب ہے ، جو بیلوں کو فائدہ بتاتا ہے۔ اگر خریدار $ 2،040.77 سے اوپر کی قیمت کو برقرار رکھ سکتے ہیں تو ، ETH / USDT جوڑی آگے بڑھنے کا اگلا مرحلہ شروع کرسکتی ہے۔ مثلث سے بریکآؤٹ کا نمونہ ہدف 6 2،618.14 ہے۔ اس مفروضے کے برخلاف ، اگر قیمت موجودہ سطح سے گھٹ جاتی ہے تو ، 20 دن کے ای ایم اے میں ایک قطرہ ممکن ہے۔ اس سے دور اچھ .ا اچھ strengthا طاقت کا اشارہ کرے گا اور بیل دوبارہ اپ ٹرینڈ کو دوبارہ شروع کرنے کی کوشش کریں گے۔ اگر یہ ریچھ ٹرین لائن کے نیچے قیمت ڈوبتا ہے تو یہ تیزی کا نظارہ باطل ہوجائے گا۔ اس طرح کے اقدام سے قیمت نیچے $ 1،289 ہوسکتی ہے۔ بی این بی / یو ایس ڈی ٹی 31 مارچ کو کچھ ہچکچاہٹ کے بعد ، بائنس کوائن (بی این بی) یکم اپریل کو 315 resistance مزاحمت سے تجاوز کرگیا اور اس کا تعاقب آج کے وقت 8 348.69 ڈالر کے تمام وقتی اونچائی سے اوپر ہوگیا۔ اگر بیل بریکآؤٹ کو برقرار رکھ سکتے ہیں 

اگر بیل 8 348.69 سے اوپر کی قیمت کا دفاع کرنے میں ناکام رہتے ہیں تو ، بی این بی / یو ایس ڈی ٹی جوڑی drop 315 پر جاسکتی ہے۔ اگر بیل اس سطح کو معاونت میں پلٹ سکتے ہیں تو ، اس سے اپ ٹرینڈ کی بحالی کا امکان بڑھ جائے گا۔ اگر یہ جوڑا نیچے کی طرف چلتا ہے اور چلتی اوسط سے ٹوٹ جاتا ہے تو یہ تیزی سے نظارہ باطل ہوجائے گا۔ اس طرح کے اقدام سے یہ معلوم ہوگا کہ موجودہ بریک آؤٹ بیل کا جال تھا۔ ADA / USDT کارڈانو (ADA) پچھلے کچھ دنوں سے سخت رینج میں پھنسے ہوئے ہیں لیکن اس کی مثبت علامت یہ ہے کہ بیلوں نے قیمت کو 20 دن کے ای ایم اے ($ 1.17) سے نیچے نہیں جانے دیا ہے۔ اس سے خریداری میں کمی کا اشارہ ہوتا ہے لیکن تاجروں کے درمیان اپنے عہدوں کو ختم کرنے کی اشد ضرورت نہیں ہے۔ اب بیل now 1.30 سے ​​اوپر کی قیمت بڑھانے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ اگر وہ کامیاب ہوجاتے ہیں تو ، ADA / USDT جوڑی rally 1.48 تک جاسکتی ہے۔ یہ ایک اہم مزاحمت ہے کیونکہ 27 فروری اور 18 مارچ کو قیمت اس سے کم ہوگئی تھی۔ اگر ایک بار پھر ایسا ہوتا ہے تو ،

48 1.48 سے اوپر ، جوڑی اپنی اپ گریڈ کو دوبارہ شروع کرسکتی ہے جو $ 2 تک جا سکتی ہے۔ یہ تیزی سے نظارہ وقفے پر باطل ہوجائے گا اور $ 1.03 کے قریب ہوجائے گا۔
ڈاٹ / امریکی ڈالر
پولکاڈاٹ (ڈی او ٹی) یکم اپریل کو ڈاونٹرینڈ لائن سے مکر گیا تھا لیکن بیلوں نے زیادہ گراؤنڈ نہیں چھوڑا تھا۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ تاجروں نے عجلت میں اپنی پوزیشنیں بند نہیں کیں۔ خریداروں نے آج قیمت کو شہر کے نیچے لائن سے اوپر بڑھا دیا ہے۔
20 دن کے ای ایم اے (.0 35.06) کا آغاز ہونا شروع ہو گیا ہے اور آر ایس آئی مثبت زون میں ہے ، جس سے بیلوں کو فائدہ ہوتا ہے۔ اگر خریدار ڈاونٹرینڈ لائن سے اوپر کی قیمت کو برقرار رکھ سکتے ہیں تو ، ڈاٹ ٹی ڈی / یو ایس ڈی ٹی جوڑی-42.28 پر ہمہ وقتی اعلی کو چیلنج کرسکتی ہے۔
ایک بریکآؤٹ اور قریب .2 42.28 اگلے ممکنہ اقدام کے ساتھ. 53.50 پر اپ گریڈ کو دوبارہ شروع کرسکتا ہے۔ اگر قیمت موجودہ سطح سے یا ہمہ وقتی اعلی سے گر جائے اور چلتی اوسط سے نیچے پھسل جائے تو یہ تیزی کا نظارہ باطل ہوجائے گا۔ اس سے قیمت down 26.50 پر جاسکتی ہے۔
XRP / USDT
پچھلے دنوں سے 60 0.60 کے قریب ہچکچاہٹ کرنے کے بعد ، بیل اس وقت XRP کو ​​0.65 over اوور ہیڈ مزاحمت کے لئے آگے بڑھانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ اس سطح پر ایک سخت مزاحمت کے طور پر کام کرنے کا امکان ہے کیونکہ قیمت گذشتہ پانچ مواقع پر اس سے کم ہوگئی ہے۔
تاہم ، بڑھتی ہوئی 20 روزہ ای ایم اے ($ 0.53) اور 65 سے اوپر کی RSI تجویز کرتی ہے کہ کم سے کم مزاحمت کا راستہ الٹا ہے۔ اگر بیل $ 0.65 سے اوپر کی قیمت کو آگے بڑھ سکتے ہیں اور اسے برقرار رکھ سکتے ہیں تو ، ایکس آر پی / یو ایس ڈی ٹی جوڑی rally 0.78 اور پھر $ 1 تک جاسکتی ہے۔
اگر قیمت کم ہوجائے اور چلتی اوسط سے نیچے ٹوٹ جائے تو یہ تیزی کا نظارہ باطل ہوجائے گا۔ اس طرح کے اقدام سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ تاجر ریلیوں پر فروخت ہورہے ہیں۔ اس سے جوڑی کو کچھ دن اور $ 0.42 اور .6 0.65 کے درمیان پابند رہ سکتا ہے۔
UNI / USDT
انیس بدل (یو این آئی) گذشتہ کچھ دنوں سے دونوں چلتی اوسط کے مابین پھنس گیا ہے۔ ریچھ 31 مارچ کو 50 دن کے ایس ایم اے (.5 27.59) سے نیچے ڈوب کر قیمت برقرار نہیں رکھ سکے اور بیل یکم اپریل کو 20 دن کے ای ایم اے (.1 29.13) کے اوپر قیمت برقرار نہیں رکھ سکے۔
فلیٹ 20 دن EMA اور RSI درمیانی نقطہ کے بالکل اوپر ، رسد اور طلب کے درمیان توازن تجویز کرتا ہے۔
یہ غیر جانبدار نظریہ بیلوں کے حق میں جھک سکتا ہے اگر وہ آج today 30.31 سے اوپر کی قیمت کو آگے بڑھاتے اور برقرار رکھتے ہیں۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو ، UNI / USDT جوڑی 35،20 over اوور ہیڈ مزاحمت کی طرف بڑھنا شروع کر سکتی ہے۔
دوسری طرف ، اگر قیمت کم ہوجاتی ہے اور. 25.50 سے کم ہوجاتی ہے تو ، جوڑی فروخت کے دباؤ میں اضافے کا مشاہدہ کرسکتی ہے ، جو قیمت کو 18 $ تک نیچے لے جاسکتی ہے۔
 
 

No comments:

Post a Comment