Top 5 cryptocurrencies to watch this week: BTC, XLM, MIOTA, XMR, XTZ - Coin Market Cap

Top Posts

Monday, April 12, 2021

Top 5 cryptocurrencies to watch this week: BTC, XLM, MIOTA, XMR, XTZ

Top 5 cryptocurrencies to watch this week: BTC, XLM, MIOTA, XMR, XTZ

بٹ کوائن کی اپٹرنڈ کے اگلے مرحلے کو شروع کرنے کے لئے تاجر ٹرگر کا انتظار کر رہے ہیں اور اگر ایسا ہوتا ہے تو ، XLM ، MIOTA ، XMR اور XTZ پارٹی میں شامل ہوسکتے ہیں۔
بٹ کوائن (بی ٹی سی) ہر وقت اعلی کے قریب ہچکچاہٹ سے پتہ چلتا ہے کہ بیل اور ریچھ اگلے ٹرینڈنگ اقدام کو شروع کرنے کے لئے ٹرگر کا انتظار کر رہے ہیں۔
بیلوں کو اوور ہیڈ مزاحمت سے اوپر کی قیمت بڑھانے کے لئے ایک مثبت کائیلیسٹ کی تلاش ہے۔ اس کے برعکس ، ریچھ کسی کمزوری کی علامت کی توقع میں کھڑے ہوسکتے ہیں جو قلیل مدتی چوٹی کی تصدیق کرسکتے ہیں۔
یہ واقعہ جو محرک کے طور پر کام کرسکتا ہے ، 14 اپریل کو کوائن بیس کے سی او این اسٹاک کے ل Nas نیس ڈیک لسٹنگ ہے۔ ممکن ہے کہ ایک کامیاب فہرست سازی سے کرپٹو بیلوں کی خوشی ہوگی کیونکہ یہ مستقبل میں روایتی سرمایہ کاروں کے ذریعہ کرپٹو اپنانے میں اضافے کا اشارہ دے سکتی ہے۔ اس کے برعکس ، سکے بیس لسٹنگ کا ایک مغرور استقبال ریچھ کو مزید تقویت بخش سکتا ہے۔
اونچین اشارے ایچ او ڈی ایل لہروں سے پتہ چلتا ہے کہ طویل مدتی سرمایہ کار اور قلیل مدتی قیاس آرائیاں دونوں ہی منافع نہیں بک رہے ہیں کیونکہ وہ مستقبل میں اعلی سطح کی توقع کرتے ہیں۔ ایچ او ڈی ایلرز کی تعداد میں اضافہ عام طور پر ایک تیزی کا اشارہ ہے لیکن اگر پیسہ سوکھا ہو جاتا ہے اور مارکیٹ کا رخ موڑنے لگتا ہے تو یہ بہت حد تک تبدیل ہوسکتا ہے۔
اگر ایسا ہوتا ہے تو ، مختصر مدت کے قیاس آرائیاں کرنے والے پہلے گھبرانے اور ان کی پوزیشنوں کو ختم کرنے کا امکان رکھتے ہیں۔ اس سے سوئنگ کے تاجروں کے ٹھپے پڑسکتے ہیں اور گہری اصلاح کے ل way راہ ہموار کرنے ، فروخت کو تیز کرنے کا کام ہوسکتا ہے۔
جب مارکیٹیں ٹرگر کا انتظار کرتی ہیں تو آئیے ٹاپ 5 کریپٹو کرنسیوں کے چارٹ کا تجزیہ کریں جو تیزی کے جذبات سے فائدہ اٹھاسکتی ہے۔

بی ٹی سی / یو ایس ڈی ٹی

10 اپریل کو بٹ کوائن over 60،000 اوور ہیڈ مزاحمت سے بڑھ گیا اور، 61،301.21 تک جا پہنچا ، جو-61،825.84 پر تمام وقتی اونچائی سے بہت کم ہے۔ تاہم ، بیلوں کو قیمت $ 60،000 سے زیادہ رکھنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے ، جو ریچھ کی طرف سے سخت مزاحمت کا اشارہ کرتا ہے۔
قیمت ابھی $ 60،000 کے قریب بند ہوئی ہے جس کا مطلب ہے کہ الٹا سر اور کندھوں کا نمونہ ابھی تک مکمل نہیں ہے۔
ریچھ موقع کی چھوٹی کھڑکی پر فائدہ اٹھانے اور قیمت کو 20 دن کی تیزی سے چلنے والی اوسط ($ 57،513) تک لے جانے کی کوشش کریں گے۔ اس معاونت کو مضبوط اتارنے سے، 61،825.84 سے زیادہ کے وقفے کے امکانات بڑھ جائیں گے۔
اگر ایسا ہوتا ہے تو ، بی ٹی سی / یو ایس ڈی ٹی جوڑی اپٹرنڈ کا اگلا مرحلہ شروع کرسکتی ہے جو قیمت کو، 69،540 اور پھر، 79،566 پر ڈال سکتی ہے۔
دوسری طرف ، اگر ریچھ 20 دن کے EMA کے نیچے قیمت ڈوبتے ہیں تو ، جوڑی 50 دن کی آسان حرکت پذیری اوسط (، 54،723) میں اہم حمایت کو چیلنج کرسکتی ہے۔ اس معاونت سے نیچے وقفہ رجحان میں ممکنہ تبدیلی کا پہلا اشارہ ہوگا۔

چار گھنٹے کا چارٹ دکھاتا ہے کہ ریچھ $ 60،000 سے زیادہ متحرک ہیں۔ تاہم ، مثبت علامت یہ ہے کہ بیلوں نے قیمت کو 20-EMA سے نیچے برقرار رکھنے کی اجازت نہیں دی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ بیل ہر معمولی ڈپ پر خرید رہے ہیں۔
اگر بیل ایک بار پھر قیمت کو ،000 60،000 سے اوپر لے سکتے ہیں تو ، جوڑی ہر وقت اعلی کو چیلنج کر سکتی ہے۔ اس کے برعکس ، اگر ریچھ 20-EMA سے نیچے کی قیمت ڈوب جاتے ہیں تو ، 57،600 ڈالر کی کمی کا امکان ہے۔ اگر اس مدد سے شگاف پڑتا ہے تو ، اگلا پڑاؤ، 55،600 ہوسکتا ہے۔

XLM / USDT

تارکیی Lumens (XLM) آج 60 0.60 کے خلاف مزاحمت کو توڑ دیا اور ایک نئے 52 ہفتوں کی اونچائی .6 0.65 پر پہنچ گیا۔ جب بھی کوئی اثاثہ 52 ہفتوں کی اونچی منزل سے ٹکرا جاتا ہے تو ، یہ طاقت کی علامت ہے کیونکہ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ تاجر خریدنے میں جلدی میں ہیں کیونکہ وہ توقع کرتے ہیں کہ قیمت مزید بڑھ جائے گی۔
ضرورت سے زیادہ خریداری والے علاقے میں 20 روزہ ای ایم اے ($ 0.46) اور رشتہ دار طاقت انڈیکس (آر ایس آئی) تجویز کرتا ہے کہ بیلوں کا اوپری ہاتھ ہے۔ اگر بیل .6 0.65 سے اوپر کی قیمت کو بڑھا سکتے ہیں تو ، ایکس ایل ایم / یو ایس ڈی ٹی جوڑی اپٹرنڈ کا اگلا مرحلہ شروع کرسکتی ہے جو 72 0.72 اور پھر 85 0.85 تک جاسکتی ہے۔
تاہم ، آج کی موم بتی پر طویل لمحے سے پتہ چلتا ہے کہ ریچھ کے دوسرے منصوبے ہیں۔ وہ جارحانہ بیلوں کو پھنسانے اور قیمت $ 0.60 سے نیچے لے جانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ اگر بیلوں کی قیمت $ 0.55 سے کم ہوجانے کی اجازت نہیں دیتی ہے تو ، اس سے اشارے پر جمع ہونے کی تجویز ہوگی۔ اس سے جذبات مثبت رہیں گے۔
اس مفروضے کے برخلاف ، اگر ریچھ قیمت $ 0.55 سے نیچے ڈوب جاتا ہے تو ، 20 دن کے ای ایم اے میں ایک قطرہ ممکن ہے۔ اس معاونت کے نیچے وقفہ یہ بتائے گا کہ بیلوں کی گرفت ختم ہوگئی ہے۔
چار گھنٹے کا چارٹ دکھاتا ہے کہ جوڑی $ 0.60 کے اوپر بند ہوگئی ہے لیکن بیل اس طاقت کے ساتھ نہیں بنا سکے۔ ریچھ موقع پر اچھالتے ہیں اور بریک آؤٹ سطح سے below 0.60 پر قیمت واپس لے گئے ہیں۔
تاہم ، اگر ریچھ 20-EMA میں قیمت ڈوبنے میں ناکام رہتا ہے تو ، یہ تجویز کرے گا کہ بیل بیلوں پر جمع ہو رہے ہیں۔ اس سے تحریک کو دوبارہ شروع کرنے کا امکان بڑھ جائے گا۔ اس کے برعکس ، 20 دن کے EMA سے نیچے کا وقفہ ریچھ کے حق میں فائدہ جھک سکتا ہے۔

MIOTA / USDT

IOTA (MIOTA) ترقی میں ہے۔ 10 on اپریل کو بیلوں نے نفسیاتی لحاظ سے اہم سطح سے اوپر کی قیمت $ 2 پر دھکیل دی۔
اوور بوٹ زون کے قریب 20 دن کی ای ایم اے ($ 1.66) اور آر ایس آئی کا تجویز ہے کہ بیلوں کا اوپری ہاتھ ہے۔
تاہم ، اگر بیل $ 2 سے اوپر کی قیمت کو برقرار رکھنے میں ناکام رہتے ہیں تو ، ریچھ قیمت کو نیچے 20 دن کے ای ایم اے تک لے جانے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ مارچ میں ریلی کے موجودہ پیر کے آغاز کے بعد سے ہی بیلوں نے کامیابی کے ساتھ اس حمایت کا دفاع کیا ہے۔

لہذا ، اگر قیمت 20 دن کے ای ایم اے سے دوبارہ کم ہوجائے تو ، یہ تجویز کرے گا کہ اس کا جذبہ مثبت رہے گا اور بیلوں کی قیمتوں میں خریداری ہو رہی ہے۔ متبادل کے طور پر ، 20 دن کے ای ایم اے کے نیچے وقفے سے یہ تجویز ہوگا کہ ریچھ دوبارہ لوٹ رہے ہیں۔
چار گھنٹے کا چارٹ منافع کی بکنگ کو $ 2 سے اوپر ظاہر کرتا ہے۔ MIOTA / USDT جوڑی اب 20-EMA پر جاسکتی ہے ، جو ڈھل رہی ہے۔ اگر قیمت اس سطح سے دور ہوجاتی ہے تو ، اس کی قیمت میں اضافے کے امکانات میں اضافہ ہوگا۔
اس کے برعکس ، اگر ریچھ 20-EMA سے نیچے کی قیمت ڈوب جاتے ہیں ، جوڑی اس کے زوال کو 50-SMA تک بڑھا سکتی ہے۔ اتنی گہری تصحیح اپ قدم کے اگلے مرحلے کے آغاز میں تاخیر کرسکتی ہے۔

XMR / USDT

10 اپریل کو مونیرو (ایکس ایم آر) 268.60 ڈالر کی مزاحمت سے بالاتر ہو گیا ، جس سے اس اضافے کی ممکنہ بحالی کا اشارہ ہے۔ اگر بیل بریکآؤٹ کو برقرار رکھ سکتے ہیں تو ، ایلٹکوئن اگلے ہدف کے مقصد rally 334 اور پھر 4 384 پر پہنچ سکتی ہے۔
بڑھتی ہوئی 20 دن کی ای ایم اے (8 258) اور 75 سے اوپر کی RSI تجویز کرتی ہے کہ کم سے کم مزاحمت کا راستہ الٹا ہے۔
تاہم ، اگر بیل $ 288.60 سے اوپر کی قیمت کو برقرار رکھنے میں ناکام رہتے ہیں تو ، XMR / USDT جوڑی 20 دن کے EMA میں گر سکتی ہے۔ اس حمایت کو مضبوط اتارنے سے یہ خیال آئے گا کہ اس کا جذبہ مثبت رہے گا اور بیل بیلوں پر خرید رہے ہیں۔ اس کے بعد بیلوں نے اپ ٹرینڈ کو دوبارہ شروع کرنے کی ایک اور کوشش کرنی ہے۔
دوسری طرف ، اگر ریچھ 20 دن کے ای ایم اے سے نیچے قیمت ڈوب جاتے ہیں تو ، یہ جذبات میں ایک ممکنہ تبدیلی کی تجویز کرے گا۔ اس کے نتیجے میں 50 دن کے SMA (232)) کی کمی ہوسکتی ہے۔
چار گھنٹے کے چارٹ میں دکھایا گیا ہے کہ ریچھوں نے نفسیاتی مزاحمت کے قریب ریلی کو 300 ڈالر میں روکنے کی کوشش کی تھی لیکن بیلوں نے زیادہ تر ہمت نہیں ہاری تھی۔ انہوں نے 20-EMA میں ڈپ خریدی اور قیمت کو $ 300 سے اوپر دھکیل دیا۔
اوور بوٹ زون کے قریب بڑھتی ہوئی حرکت پذیری اوسط اور RSI تجویز کرتے ہیں کہ بیل قابو میں ہیں۔
اگر قیمت کم ہوجاتی ہے اور چلتی اوسط سے نیچے ٹوٹ جاتی ہے تو یہ مثبت نظارہ باطل ہوجائے گا۔ اس طرح کا اقدام اس بات کی نشاندہی کرے گا کہ طلب سوکھ گئی ہے اور تاجر منافع کی بکنگ کر رہے ہیں۔ اس سے قیمت $ 250 تک جاسکتی ہے۔

XTZ / USDT

Tezos (XTZ) مضبوط اپ ٹرینڈ میں ہے۔ اس نے 5 اپریل کو 5.34 at کی سطح پر سخت اوورہیڈ مزاحمت سے بالا توڑ دیا اور 7 اور 8 اپریل کو بریک آؤٹ لیول کی کامیاب دوبارہ جانچ کی۔ ایلٹکوائن نے اپنی اپ گریڈ کو دوبارہ شروع کیا اور 10 اپریل کو $ 7.21 پر ایک نئی آل ٹائم اعلی بنا دیا۔
20 دن کا ای ایم اے (.4 5.42) ڈھل رہا ہے اور آر ایس آئی اوور خریداری والے علاقے کے قریب ہے ، جو بیلوں کو فائدہ پہنچانے کا اشارہ کرتا ہے۔ مضبوط اضافے میں ، اصلاحات عام طور پر ایک سے تین دن کے درمیان رہتی ہیں کیونکہ تاجر ہر معمولی ڈپ کو جارحانہ انداز میں خریدتے ہیں۔
آج کی موم بتی پر لمبی لمبی دم سے پتہ چلتا ہے کہ تاجر نیچے کی سطح پر خرید رہے ہیں۔ اگر وہ .2 7.21 سے اوپر کی قیمت چلا سکتے ہیں تو ، ایکس ٹی زیڈ / یو ایس ڈی ٹی جوڑی اگلے ہدف مقصد objective 8.14 پر پہنچ سکتی ہے۔
منفی پہلو میں سب سے بڑا تعاون 20 دن کا ای ایم اے ہے۔ اگر قیمت

No comments:

Post a Comment