Bitcoin price daily close at $41K to confirm bullish reversal - Coin Market Cap

Top Posts

Wednesday, June 16, 2021

Bitcoin price daily close at $41K to confirm bullish reversal

ویکیپیڈیا کے حد سے متعلق بریک آؤٹ نے جذبات کو فروغ دیا لیکن تاجر مزید فیصلہ کن کارروائی کرنے سے پہلے روزانہ قریب daily 41،000 سے زیادہ کا انتظار کر رہے ہیں۔
ویکیپیڈیا نے ہفتے میں ایک مضبوط بریکآؤٹ کے ساتھ 40،900 ڈالر کی شروعات کی تھی ، لیکن آج بیل بٹ کوائن کی قیمت $ 40،000 کی سطح سے زیادہ رکھنے کی کوشش کر رہے ہیں۔
چونکہ 14 جون کو قیمت 31،000 to سے 39،000 range تک رینج ہوگئی ، تاجروں نے قیاس کیا کہ روزانہ زیادہ سے زیادہ اور ،000 41،000 سے زیادہ قریب قیمت طے کرنے سے بی ٹی سی $ 47،000 میں منتقل ہوجائے گی ، لیکن خریداری کے مستقل حجم کی کمی اور بہت زیادہ زیر بحث امکان 50- اور 200 دن کی اوسط اوسط کے درمیان موت کے کراس کے عوامل ہیں جو تاجروں کو محتاط رکھتے ہیں۔
اگرچہ گذشتہ ہفتے پسماندگی میں داخل ہونے کے بعد جذبات میں بہتری آئی ہے اور فیوچرز پریمیم بازیافت ہوئے ہیں ، تجزیہ کار اس بات کی تصدیق کرنے سے قاصر ہیں کہ بیل کا رجحان دوبارہ شروع ہوا ہے۔
احساس میں بہتری آئی ہے لیکن مارکیٹ فلیٹ ہے
بٹ کوائن کے 14 جون کے پمپ سے پیروی نہ ہونے کے بارے میں ، سکےٹیلیگراف کے تجزیہ کار مارسیل پیچ مین نے مذکورہ چارٹ کو بانٹتے ہوئے کہا ہے کہ جبکہ 25 del ڈیلٹا اسکو اب اس بات کا اشارہ نہیں کررہا ہے کہ مارکیٹ میں انتہائی خوف موجود ہے۔
اگرچہ دن کے تاجر رجحان کی حیثیت کے بارے میں باڑ پر ہیں ، ہوڈلر نیٹ پوزیشن چینج سمیت متعدد آن لائن میٹرکس ، یہ ظاہر کرتے ہیں کہ سرمایہ کار حالیہ ڈپ $ 30،000 اور بٹ کوائن کی موجودہ قیمت کو purcha 40،250 پر بہترین خریداری کے مواقع کے طور پر دیکھتے ہیں .
ایلون مسک کے ساتھ کریپٹو کا بھر پور تعلق: سفیر یا ذمہ داری؟
ایک خوش آئند تعبیر میں ، کرکٹو کے ساتھ کستوری کا رشتہ ایک ایسی طاقت ہوسکتی ہے جو ہمیشہ برائی کی خواہش کرتی ہے اور ہمیشہ نیکی پیدا کرتی ہے
جب ٹیسلا کے سی ای او ایلون مسک نے اپنی کمپنی کے بٹ کوائن (بی ٹی سی) کی نمائش کا انکشاف کیا اور کرپٹو ادائیگیاں شروع کرنے کا اعلان کیا تو ، بی ٹی سی نے اپنی ہمہ وقتی اونچائی پر پہنچنے کے لئے روانہ ہوگیا۔ اس کے فورا بعد ہی ، مسک نے بی ٹی سی کے ماحولیاتی اثرات پر تشویشات کے بارے میں ٹویٹ کرنا شروع کردی اور ٹیسلا نے اپنی کرپٹو ادائیگی کی پالیسی کو تبدیل کردیا ، جس کی وجہ سے بٹ کوائن اپنی آدھی قیمت کھو بیٹھا اور پوری کرپٹو مارکیٹ میں قبضہ ہوگیا۔ مختصر یہ کہ ، کستوریوں نے کریپٹو کے لئے ہلکا پھلکا تعاون کیا ہے ، اور قیمتیں بڑھ رہی ہیں۔ کستوری نے بِٹ کوائن کے ساتھ اپنے "بریک اپ" پر اشارہ کرتے ہوئے ایک میم پوسٹ کیا ، اور قیمتیں کم ہو گئیں۔

کسی ایسے شعبے کے لئے جو تصرف اور اقتصادی طاقت کی وسیع تر تقسیم کو سب سے بڑھ کر انعامات دیتا ہے ، کریپٹورکرنسی کی جگہ نے ایک آدمی کو اپنی خوش قسمتی پر بہت زیادہ اثر ڈالا ہے۔ امید ہے کہ ، جلد ہی بجائے اس کے بعد ، کریپٹو مارکیٹ اپنی کستوری کی لت پر قابو پائے گی۔ تاہم ، اس موقع پر ، ٹیک موگول کا ٹویٹر ٹاک ڈیجیٹل اثاثوں کی قیمتوں میں اضافے کا ایک سب سے بااثر خارجی عوامل ہے۔
دن کے اختتام پر ، کرپٹو انڈسٹری میں مسٹر مسک کون ہے؟ ایک سنکی دوست ، ایک دشمن ، یا محض ایک ارب پتی ، جس میں کھرب ڈالر کی منڈی میں ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر ادھر مچتے رہتے ہو۔
اگرچہ یہ جاننا ناممکن ہے کہ متنازعہ ارب پتی لوگوں کے ذہن میں کیا ہے ، لیکن اس کی تشخیص کی کچھ گنجائش موجود ہے کہ اس کی موجودگی کا طویل عرصے میں صنعت کے لئے کیا معنی ہوسکتا ہے - نیز اس کے موقف اور محرکات کے بارے میں تعلیم یافتہ اندازوں کا بھی۔
کریپٹو متاثر کنندہ # 1
آج تک ، کرپٹو اثاثوں کی اقدار پر کستوری کا اثر و رسوخ کم ہونے کے آثار نہیں دکھاتا ہے۔ ابھی حال ہی میں ، مسک نے سکےٹیلیگراف آرٹیکل کے جواب میں ٹویٹ کیا جہاں انہوں نے خوشی سے ان حالات کا بیان کیا جو ٹیسلا کو بٹ کوائن کے لین دین کو قبول کرنے کے عمل کو دوبارہ شروع کر سکتا ہے۔ اور اندازہ لگائیں کہ آگے کیا ہوا؟ یہ ٹھیک ہے: بٹ کوائن نے راتوں رات کچھ ہزار ڈالر برآمد کر لئے تھے۔
یہی بات بی ٹی سی سے متعلق ہے اور اس طرح اسے "سنجیدہ" سمجھا جاسکتا ہے۔ مسک کریپٹو کہانی کا ایک الگ باب ان کا ہے - غالبا tongue ، زبان میں گال۔ مختلف الٹ کوائنز کے ساتھ اس کی شمولیت جو ان کے ٹویٹس کے جواب میں چند گھنٹوں میں ان کی مارکیٹ کیپٹلائزیشن میں کئی گنا اضافہ کرسکتی ہے۔ میسمیکن ان چیف چیف ڈوجیکوئن (ڈوجی ای) کو منظم انداز میں پیش کرنے سے لے کر اب تک غیر واضح چیزوں ، جیسے فحش صنعت سے وابستہ سکہ کمروکٹ (CUMMIES) کی تلاش میں جانے کے ل Mus ، قیمتوں کی قیمتوں میں کچھ اضافہ ہوا ہے۔
کرکٹو انڈسٹری پر کستوری کے مخالفوں کے مضر اثرات اچھی طرح سے دستاویزی شکل میں ہیں۔ سب سے پہلے اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ ، خوردہ سرمایہ کار موجود ہیں جنہوں نے ٹیسلا کے سی ای او سے ایسی تجارت کرنے کے لئے پریرتا لیا جس سے ان کے اخراجات برداشت کرنے سے کہیں زیادہ لاگت آئے گی۔ یقینا. بہت سارے اور بھی ہیں جنہوں نے مسواک سے براہ راست توجہ دیئے بغیر بھی نقصان اٹھایا ہے ، جو بازار سے چلنے والی گندگی کا شکار ہوگئے ہیں جس کی وجہ سے اس کی فرار چھڑ گئی تھی۔
صنعت کے پیمانے پر ، حالیہ اتار چڑھاؤ کے طوفان ایک پختہ اور محفوظ اثاثہ کلاس کے طور پر ڈیجیٹل اثاثہ کی ساکھ کو مزید تقویت پہنچانے کے راستے میں آجاتے ہیں۔ چونکہ ایک نیا آنے والا آپ کے پیسے کھڑا کرنے کے ل an متبادل جگہ کی تلاش میں ہے ، آپ کو کتنے امکان ہوگا کہ کسی ایسی سرمایہ کاری کے بارے میں جوش و خروش ہو جو بے ترتیب ٹویٹ کے بعد ایک دن میں 40 فیصد کم ہوسکے؟ ایک متعلقہ تشویش یہ ہے کہ مارکیٹ میں ہیرا پھیری کو ممکنہ طور پر خراب کرنے کی اس طرح کی خرابی cryptocurrency خلائی جگہ پر ناپسندیدہ ریگولیٹری توجہ کو راغب کرسکتی ہے۔

No comments:

Post a Comment