Falls Bitcoin Below $32,000 as China Ramps Up Crypto Clampdown - Coin Market Cap

Top Posts

Tuesday, June 22, 2021

Falls Bitcoin Below $32,000 as China Ramps Up Crypto Clampdown

چین نے کریپٹو کلیمپاؤنڈ پر چڑھتے ہوئے

 itc 32،000 سے نیچے بٹ کوائن فالس
پیر کے روز بٹ کوائن 31،780.79 ڈالر کی سطح پر آگیا تھا کہ اس خدشے کے درمیان کہ چین کی طرف سے شروع کردہ کرپٹو کریک ڈاؤن پہلے خدشہ سے کہیں زیادہ سخت ہونے والا ہے۔
بیجنگ نے اعلان کیا کہ اس نے متعدد بینکوں اور مالیاتی اداروں کو طلب کیا ہے - ان پر زور دیا ہے کہ وہ بٹ کوائن کے لین دین میں حصہ لینے والے افراد کی شناخت کے لئے اپنی کوششوں کو تیز کرے اور تیزی سے ان کی رسائی بند کردی جائے۔
 ایک سخت الفاظ میں بیان میں ، چین کے عوام کے بینک نے شامل کیا:
چین کے صنعتی کمرشل بینک سمیت سرکاری ملکیت بینکوں کے ساتھ ساتھ ادائیگی کے مقبول پلیٹ فارم الپیے بھی اس کاروبار میں شامل تھے۔
 اس سبھی نے پچھلے ہفتے شروع ہونے والے مچھلی کے رجحان کو مزید تیز کردیا ہے جب فیڈرل ریزرو نے اعلان کیا تھا کہ وہ منصوبہ بندی سے پہلے سود کی شرحوں میں اضافہ کرسکتا ہے - کرپٹو مارکیٹوں کے ساتھ ساتھ وال اسٹریٹ کے ذریعے جٹر بھیجنے سے۔
 مجموعی طور پر ، بٹ کوائن hours 40،000 کی اہم ترین سطح کو برقرار رکھنے میں ناکام ہونے کے بعد 24 گھنٹوں میں تقریبا 20 فیصد کم ہو گیا ہے۔
 اعتماد باقی ہے؟
بہر حال ، تاجروں کو اطمینان حاصل کرنے کے ل bull ابھی بھی خبروں کی دو تیزی کے بٹس باقی تھے۔
 مائکرو اسٹریٹیجی نے تصدیق کی کہ اس نے 13،005 بی ٹی سی 489 ملین million میں خریدی تھی - جس کی اوسط قیمت، 37،617 ہے۔ (اس کا مطلب یہ ہے کہ اس نے پہلے ہی کچھ گھنٹوں میں million 65 ملین کا کاغذی خسارہ بک کرا دیا ہے۔)
 اس حصول نے کمپنی کی ہولڈنگز کو 100،000 بی ٹی سی سے آگے لے لیا ہے… اور اس کا بہت زیادہ امکان ہے کہ اس کے قرض سے چلنے والی کرپٹو اتسو اتنی دور ہے۔
 اور تازہ ترین زوال سے پہلے کے گھنٹوں میں ، تخلصی تاجر پلان بی نے برقرار رکھا کہ بٹ کوائن کے بہترین دن آگے ہیں اور آنے والے مہینوں میں قیمتوں میں کچھ اضافے دیکھنے کو مل رہے ہیں۔
 اسٹاک ٹو فلو ماڈل کے تخلیق کار نے بٹ کوائن کے لئے 2021 تک جاری رہنے والے "بدترین صورتحال" کو متعین کیا: اگست میں $ 47،000 ، ستمبر میں $ 43،000 ، اکتوبر میں ،000 63،000 ، نومبر میں ،000 98،000 اور دسمبر میں 5 135،000۔
ان کا خیال ہے کہ بہترین صورتحال یہ ہے کہ سال کے آخر تک بی ٹی سی $ 450،000 کی گرم اونچی اونچائی کو دیکھے گا۔

ڈوگو کوئن برانڈڈ ریسنگ کار 30 فیصد تک الٹکوائن کے حادثے کے طور پر دیوار سے ٹکرا گئی

مذاق کریپٹوکرنسی ٹاپ 10 میں بدترین اداکار ہے۔ دونوں 24 گھنٹے اور سات دن کے ٹائم فریم پر۔
جمعہ کو ڈوگوکوئن کو اس وقت شدید دھچکا لگا جب نیشولی میں نیسکار ریس کے دوران کریپٹوکرنسی کے لوگو کے ساتھ چلتی ایک ریس کار گر کر تباہ ہوگئی۔
ڈرائیور حریف سے رابطہ کرنے کے بعد اپنا کنٹرول کھو بیٹھا - ڈرامائی انداز سے ٹریک کے پار جانے سے پہلے گھاس کی طرف بڑھ رہا تھا ، اور کسی دوسرے تصادم سے بچا تھا اور دیوار سے ٹکرا گیا تھا۔
 حیرت کی بات نہیں ، کریپٹو برانڈ کی کار ٹینیسی میں NASCAR Xfinity سیریز ریس میں آخری جگہ پر ختم ہوئی۔
 ایک سے زیادہ طریقوں سے ڈوگی کریش
کرپٹو مارکیٹوں میں ، اسی طرح کے مناظر دیکھے گئے ہیں کیونکہ حالیہ فروخت بند سے ڈوج ای غیر متناسب طور پر متاثر ہوا تھا۔
 تحریر کے وقت ، الٹکوائن پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران 11.75٪ گھٹ کر $ 0.2331 to پر آگیا ہے - اور یہ سات دن پہلے اس بار کہاں تھا اس جگہ 30٪ کم ہے۔
 دونوں ٹائم فریموں کے اس پار ، ڈوج ای ٹاپ ٹین میں سب سے خراب کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والا cryptocurrency ہے۔

No comments:

Post a Comment